dinsdag 27 december 2011

Rijtuig






Dit zijn twee foto's van de al lang ontruimde parking van de ook al lang verdwenen ruituigmakerij in de Kattenberg. De parking is waarschijnlijk ooit ontstaan bij de geplande verbreding van de Kattenberg. Er schijnen plannen te zijn om met deze ruimte iets te doen, maar ik weet niet welke.

De foto's nam ik in februari 2009. De bovenste heb ik overgezet naar zwart/wit, vond ik wel passend bij het type rijtuig.

Zoals gezegd, deze parking staat nu al weer een hele tijd leeg. Als ik het goed begrepen heb zal hij ooit weer volgebouwd worden.

1 opmerking:

bertvv zei

Bij de heraanleg van het Vinçotteplein wordt de oude parking mee geïntegreerd in het park.

antwerpen.be heraanleg Vinçotteplein

Zoals steeds zijn de prentjes het interessantste. Via de link vind je onderaan enkele Word bestanden met schetsen.

Als je goed kijkt op het nieuwe bovenaanzicht en zicht vanuit de Kattenberg, merk je dat de Vinçottestraat vanuit de Kattenberg autovrij (of autoluw?) wordt.