woensdag 18 februari 2009

Verkiezingen








In deze barre tijden waarin onze politici falen op alle vlakken en helemaal als het op inspraak aankomt, bieden wij u vóór 7 juni nog wat ouderwetse directe beïnvloeding.

Hierboven ziet u 4 foto's. Eén daarvan mag straks de folder en poster van Muziek In De Wijk in Borgerhout sieren. En U mag kiezen welke.

Stemmen kan via de reactie-functie hieronder, of per mail via krugerpleinpeperbus (@) hotmail.com.

De meeste stemmen gelden. De verkiezing sluit op 28 februari a.s. Gelieve aan te geven foto 1, 2, 3 of 4, van boven af gezien.

24 opmerkingen:

Hans H zei

En ik ga voor foto 2.

Mount Felix zei

Ik ga ook voor foto 2 (foto 4 als 2e keuze).

jan zei

We hebben een trend: doe mij maar foto2

Marysol zei

en ik foto 4

leen zei

Voor mij ook den twee. (En de 64 met flitten.)

Geert zei

Ik twijfel tussen 1,3 en 4 maar ga voor 2.....

Hans H zei

@Leen:

LOL!

elise zei

2
ik moet niet ALTIJD origineel willen zijn he

ChristelG zei

foto 4

Hans H zei

Op foto 4 sta ik trouwens op het podium! Moeilijk te zien, maar toch: gewijzigd stemadvies!

Norbert zei

Ik ga voor foto 3.

Coralin Jans zei

ik ga voor foto 4 met als tweede keus foto 2.

Hans H zei

Tussenstand na dag 1 (incl. mail)
Foto 1: 1
Foto 2: 6
Foto 3: 1
Foto 4: 2

Stefan zei

Ik kies voor 1.
Omdat daar tenminste nen echte smoel opstaat.

Unknown zei

Ik ga voor foto 2 en foto 1 als tweede keuze

simon zei

Als het nummer twee wordt kom ik niet!

Hans H zei

Allemaal stemmen voor foto 2 dus!

huisje creatief zei

foto 2 voor ons, al weten we nog niet of we gaan komen, sorry

Martien&Jeroen

Hans H zei

Tussenstand van 't moment, inclusief mail:

foto 1: 3
foto 2: 8
foto 3: 1
foto 4: 2

leo zei

leo zegt foto 4

Hans H zei

Met nog 1 e-mail stem op foto 3 is de tussenstand dan:

foto 1: 3
foto 2: 9
foto 3: 2
foto 4: 3

ChristelG zei

@Simon, da ziet er ni goe uit he jong ..

Coralin Jans zei

Ja, Simon, mijn kop piept daar tussen de meneer met de blauwe tshirt en de donkere madam.
Jij hebt nog geen leesbrilletje nodig.

ChristelG zei

@Lin, waar staat gij dan ?